презентацію художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації

Дана презентація допоможе дати відповіді на питьання ролі культури в розвитку людини. У процесі перегляду матеріалу пройде жвава дискусія щодо невіддільності культури від людини, загальнолюдських цінностей, а переглянуті твори митців підведуть учнів до висновку про основні чинники, що роблять твір мистецтва загальнолюдською цінністю. Презентація на урок Мистецтво скачати. Найбільший вибір готових шкільних презентацій! Художня культура, як засіб самопізнання — презентація з будь-якого предмету на порталі GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це!. Художня культура, як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. Слайд #2. Мистецтво — один із засобів просвітництва, що передає досвід, утверджує факт як явище, закріплює навички мислення, узагальнює систему поглядів, є "підручником життя", який читають навіть ті, хто не полюбляє навчання, суттєво доповнює знання людини про світ. Поєднуючи життєвий досвід особистості з досвідом інших людей, мистецтво є засобом пізнання світу та самопізнання. Сприйняття твору відбувається за законами спілкування. Автор: Булеца Наталія Іванівна Навчальний заклад: ЗОШ І – ІІ ст Ласків Тема. Художня культура і світ людини Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. Мета: дати уявлення про особливості взаємодії художньої культури і світу людини; на прикладах художніх творів показати, як відображається світ людини в мистецтві; сформувати уявлення учнів про вплив мистецтва на … Культура Матеріальна культура праці й матеріального виробництва; культура побуту; культура регіону і місця проживання; особиста культура; фізична культура та ін Духовна сукупність всіх знань, форм мислення, сфер ідеології - таких як: філософія, етика, право, політика та способів діяльності зі створення духовних цінностей. Огляд основних напрямів художньої культури. Презентация на заданную тему содержит 85 слайдов. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций в закладки! Презентации» Искусство» Художня культура класицизм (від лат. – зразковий) охоплює ХVІ-ХІХ ст., а розквіт приходиться на ХVІІ ст. визначальні риси: звернення до зразків, форм і принципів античного мистецтва як до ідеального еталона: раціоналізм, симетрія, стриманість, нормативність творчості, прагнення до завершених гармонійних форм, монументальності, зрівноваженості композиції. Творча самореалізація особистості здійснюється через розвиток і вміння використовувати творчі здібності. На розвиток творчих здібностей школярів впливають багато чинників, особливе місце серед яких займають зміст освіти, форми організації, методи і прийоми навчання Всі предмети Алгебра Біологія Географія Геометрія Екологія Економіка Зарубіжна література Іноземна мова Інформатика Інший Історія Літературне читання Логопедія Математика Музика Навчання грамоти ОБЖ Образотворче мистецтво Основи здоров'я Правознавство Природознавство Психологія Релігієзнавство Трудове навчання Українська література Українська мова Фізика Фізична культура Хімія Художня культура Я у світі. Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації. Поняття стилю. Читайте также. Тому культуру можна визначити як універсальний спосіб творчої самореалізації людини через намагання утвердити смисл людського життя в його співвіднесеності зі смислом існуючого (за О.Радугіним). Смисловий зміст культури зберігається і передається нащадкам як значущі принципи світобачення і способи буття людей. Отже, домінуючі смисли культури, навколо яких розгортається її простір, творять цілісність культурного світу, визначають пріоритетні способи розуміння дійсності: домінуючий образ світу і домінуюче уявлення про людину в цьому світі. Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. Зображення абстрактної композиції "Натюрморт” Урок 21. Художні напрями та стилі Дизайн і реклама — складові художньої культури. Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей. Виготовлення упаковки для подарунку Урок 29. Мистецтво - це творче відображення, відтворення дійсності в художніх образах. 28 слайд. Описание слайда: Специфіка художнього образу в фотомистецтві полягає в тому, що це образотворчий образ документального значення. Фотографія дає образ, що поєднує в собі художню виразність за достовірністю і в застиглому зображенні втілює суттєвий момент дійсності. Фотообраз, як правило, - ізоочерк. Життєві факти у фотографії майже без додаткової обробки і змін перенесені зі сфери діяльності в сферу художню Художня фотографія –це створення технічними засобами здорового образу документального значення, який виразно й достовірно відбиває момент дійсності. 32 слайд. Описание слайда Художня культура як засіб самопізнання й творчої самореалізації особистості Що означає вислів «пізнати себе»?

Це, передусім, звертання до свого внутрішнього світу та замислення над тим, який він, усвідомлення власної системи моральних і духовних цінностей та визначення шляхів самовдосконалення. 17. Самопізнання людини — це процес становлення особистості. Він починається з творчої діяльності та знайомства зі світом художньої культури. Завдяки мистецтву особистість починає усвідомлювати свою здатність відчувати й створювати красу, співвідносити художні образи із власними почуттями, думками, емоц. Презентації. Безпека в Інтернеті. Учням. Розклад дзвінків. Розклад уроків. Правила поведінки. Вибір майбутньої професії. Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості», яка перегукується з темою вихованки, і здобула Диплом ІІІ ступеня серед 19 вчителів-фіналістів Міжнародного конкурсу. Бажаємо їм нових творчих здобутків. Так тримати!

Заступник директора з НМР. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості" 9 клас. Перегляд файлу. Попередній слайд 1 16 Наступний слайд. Зміст слайдів. Номер слайду 1 Самореалізація — це здатність людини пізнати себе і здійснити своє покликання. Кожна людина має потребу в самореалізації, однак не всі усвідомлюють її значення. Автор теорії потреб. Маслоу вважав, що люди часто відмовляються від можливостей самореалізації й тому не такі щасливі, якими могли б бути, адже якість нашого життя безпосередньо пов’язана із задоволенням вищих потреб, у тому числі й потреби у самореалізації. Номер слайду 11. Самореалізація можлива, коли людина визначила її стратегію — шляхи особистісного розвитку і самовдосконалення. Художня культура, мистецтво є вічною цінністю зі своєю позитивною енергетикою і спрямованістю на духовне становлення і зростання особистості (це доводили ще філософи й митці давніх часів), що формує її творчий досвід, індивідуальність, дозволяє поринути в емоційно-чуттєву сферу іншої людини, завдяки чому – зрозуміти її, адже ставлення до іншого як до самого себе спонукає людину до творення Добра, вилучає з серця Любов -. вічну цінність – і спрямовує її на вдосконалення світу. Культурі й мистецтву Микола Рерих відводив чільне місце серед інших засобів виховання й розвитку в людині кращих почутт. Тема 2. Художня культура і світ людини Культура і людина в сучасному світі. Відображення емоцій і почуттів, думок і мрій людиниу цінностях художньої культури. Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. Орієнтовні практичні завдання: Порівняти засоби вираження внутрішнього світу людини у різних видах мистецтва. Виразити власні думки і почуття у реалістичній або абстрактній композиції (вид мистецтва і техніка — за вибором). Персональний сайт учителя музичного мистецтва та художньої культури Грицини Оксани Миколаївни. Copyright MyCorp © 2021. Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації. Поняття стилю. Читайте также. Тому культуру можна визначити як універсальний спосіб творчої самореалізації людини через намагання утвердити смисл людського життя в його співвіднесеності зі смислом існуючого (за О.Радугіним). Смисловий зміст культури зберігається і передається нащадкам як значущі принципи світобачення і способи буття людей. Отже, домінуючі смисли культури, навколо яких розгортається її простір, творять цілісність культурного світу, визначають пріоритетні способи розуміння дійсності: домінуючий образ світу і домінуюче уявлення про людину в цьому світі. Основи художньої культури. Тема 1. Художня культура як духовне явище. Загальне уявлення про культуру та її значення в суспільстві Художня культура — взаємодія, народної та професійної світської та релігійної культур. Тема 2. Художня культура і світ людини. Культура і людина в сучасному світі Відображення емоцій, почуттів, думок, мрій людини у цінностях культури Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. Тема 3. Художні напрями та стилі. Розділ І. Мистецтво в просторі культури. 1. Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови (Просторові, часові та просторово-часові види мистецтв.) 2. Архітектура. 3. Скульптура Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості. 22. Періодизація розвитку художньої культури. 23. Великі європейські стилі (Античність, готика). 24. Великі європейські стилі (ренесанс, бароко, класицизм). Засоби сприяють розвитку творчих здібностей. Перспективи розвитку художньої творчості дітей Різниця у викладанні образотворчого мистецтва в художній школі та школі загальноосвітньої повинна бути лише в тому, що в другому випадку не стоїть і не повинно стояти питання про придбання в майбутньому дитиною фахом художника. Специфіка предмета, як творчої дисципліни естетичного циклу повинна бути збережена, учень повинен стикнутися з явищем змістовної художньої форми. Але, на жаль, сьогодні практичне навчання починається не з того, що потрібно висловити художній задум у образі, і для цього оволодіти засобами, а з вивчення засобів, способів виконання, зведених у ранг «правил». Художня творчість як засіб самовираження, самопізнання та зцілення. Навчальний тренінг. Неля КОЗАК, Практичний психолог Хмільницького аграрного центру професійно-технічної освіти, Вінницька обл. Методична розробка психологічного семінару-практикуму для викладачів та майстрів виробничого навчання у ПТНЗ. Ефективна діяльність педагога неможлива без психологічних знань та володіння методами і прийомами особистісного й професійного зростання, корекції та саморегуляції емоційних станів засобами самовираження і самопізнання. Одним із таких засобів є художня творчість. Максименко Лариса Павлівна, учитель художньої культури Шульгівського НВК, провела урок у 9 класі з комп’ютерною підтримкою за темою: «Художня культура, як засіб самопізнання й творчої самореалізації особистості.» На уроці вчитель і учні були рівноправними суб’єктами навчального процесу. Використання інтерактивних методів навчання сприяє посиленню інтересу учнів до здобування знань, формуванню навичок аналізу навчальної інформації, розвитку творчих здібностей учнів. Учні створили прекрасні медіа-тексти про талановитих жителів Шульгівки, залюбки виконали пісню на слова учениці 11 класу Решетняк.


презентацію художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

зразок характеристика студента про проходження літньої педагогічної практики в таборі відпочинку

зразок аналізу уроку української мови і літератури

зразок щоденник літньої практики аналіз роботи

звуки українського ярмарку

україна хронологія розвитку