зразок аналізу уроку української мови і літератури

У запропонованих матеріалах подано зразок самоаналізу уроку українськох мови. Інші методичні матеріали на урок Різне скачати проведеного вчителем української мови та літератури. Сидоренко Л.О. Специфіка уроку полягає в нетрадиційному його проведенні. Тип уроку –. інформаційно – ігровий проект (урок формування практичних умінь і навичок). Однотипність уроку знижує учнівську активність, притупляє увагу. Нестандартна форма уроку передбачає групове навчання, що сприяє реалізації комплексних його цілей, засвоєнню бази знань; формує навички самоконтролю, вміння висловлювати особисту думку і враховувати думки інших, почуття обов’язку і відповідальності за результати навчання. Аналіз уроку з української літератури. Дата проведення уроку: Клас: 8. Тема уроку:,, Слово про похід Ігорів ’’. Образи руських князів, князівни Ярославни та узагальненого образу Руської землі. Мета уроку: допомогти учням глибше усвідомити ідейно- художнє значення :,, Слова про похід Ігорів ’’, розвивати навички аналізу характеристики образів, спостереження над текстом, виховувати почуття патріотизму, щирості і вірності. Мета відвідування : вивчення діяльності учнів на уроці, якість їх знань та навичок. Хід уроку Схвально, що саме на уроці мови вчителька приділяє достатньо уваги і фактичним методам навчання.Мова вчителя – грамотна. пояснення ведеться на високому рівні, спостерігається високий зворотній зв'язок. Запишіть цілі уроку, правильність їх визначення, встановіть зв'язок цього уроку з попередніми. Виділіть етапи уроку та зафіксуйте час, який відводився на кожний з них. З’ясуйте, чи відповідають тип і структура уроку його цілям, змісту і завданням. II Підготовка учнів до уроку. Наявність необхідного приладдя, психологічна готовність учнів до уроку. Завдання. Простежте за організацією початку уроку. Зверніть увагу на те, чи готовий клас до уроку (дошка, технічні засоби, дидактичні посібники, все необхідне на партах учнів) і чи не було втрачено час через погану організацією початку уроку. Ви. Аналіз роботи вчителя української мови та літератури Перепічки Л.С. Висновки зроблені на основі аналізу відвіданих уроків,тематичних зрізів знань,ведення шкільної документації, учнівських зошитів, матеріально-технічної бази. Вчителька Перепічка Л.С. має високий рівень теоретичної, методичної та мовної підготовки. Досконало володіє методикою викладання української мови та літератури. Перепічка Л.С. чітко визначає тему та мету уроку, чільне місце в якому належить організаційно-вступній частині: психологічний настрій, організація уваги, робочий настрій, мотивація навчання, актуалізація навчання. Уроки. Аналіз уроку. української літератури, проведений студенткою VІ курсу. групи 7.23312-6 філологічного факультету. (спеціальність – українська мова та література). Запорізького національного університету. Шуленковою Тетяною Григорівною. І.Загальні відомості про урок. 1.Мета відвідування. на столах підручники, зошити з української літератури, словники, збірки вибраних творів Василя Стефаника, сигнальні картки-пам’ятки правильності роботи над звуками, побудови речень при висловлюванні, структура ведення дискусії. 2.7. Тема уроку: «Чи кожен здатний винести свій хрест, ще за життя не лігши в домовину…» Аналіз уроку української мови. Тема уроку: Професійно-виробнича лексика; наукова і ділова Місце проведення - кабінет української мови та літератури. КЗ «Чкаловська ЗОШ І-ІІІ ступенів». Урок проведено в 10 класі (загальна кількість учнів – 19, присутні – 17, відсутні – 2). Урок проводила вчитель української мови та літератури Біла Алла Олександрівна. № п.п. Етап уроку. Самоаналіз уроку української літератури, проведеного студенткою групи УА-5. Смольяніновою Інною Ігорівною «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички». Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один із уроків розділу «Я і світ». Мета уроку. - ознайомити учнів із життям і творчістю поета, допомогти усвідомити зміст і красу його творів; - розвивати навички виразного читання, коментування поетичних рядків, співвіднесення висловлених у них почуттів зі своїми власними; - виховувати любов до рідного дому, батьків, почуття відповідальності за них. Тип уроку. сприйняття та засвоєння нового матеріалу. Аналіз уроку української мови. Дата проведення уроку ― 7.03.13. Місце проведення ― кабінет української мови та літератури (каб. № 208) в Миколаївській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 57. Урок проведено в 6-А класі (загальна кількість учнів ― 21: присутні ― 18, відсутні ― 3). Урок проводила студентка групи 441 Можарова Дар’я Володимирівна. Урок спостерігала студентка групи 431 Поточняк Анна Валеріївна. Тема уроку: Написання Не з прикметниками. Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один із уроків теми «Прикметник». Рекомендації щодо аналізу проведеного уроку літератури. Запам'ятовування числової інформації на уроках літератури. Зовнішні причини помилок у виборі професії вчителя. Внутрішні причини помилок у виборі професії учителя Тому підкреслимо, що робота з темою – одна з навчальних ситуацій уроку. Тема є зразком художнього стилю мовлення. Читаючи або слухаючи її визначення, вдумуючись у значення кожного слова, учні збагачуватимуть своє писемне й усне мовлення. Вони навчаться точно висловлювати власні думки, складати плани до письмових робіт, добирати заголовки до прочитаних розділів книжки, краще розуміти теми й шляхи їх розкриття при написанні творів». Аналіз відвіданого уроку Клас 4 дата уроку «03»жовтня2018 р. Вчитель Мариконь.І. спеціаліст І категорії Предмет: українська мова Тема уроку:  загальноосвітня: продовжити вчити наголошені та ненаголошені голосні звуки і букви;  розвиваюча: розвивати навички каліграфічного письма, вміння послідовно та зв’язно викладати свої думки, збагачувати словниковий запас, корегувати загальну, дрібну моторику, просторову орієнтацію;  виховна: виховувати почуття поваги до рідної мови, країни. Обладнання уроку (засоби навчання): НМК (підручник, книга для вчителя, зошит для учня, аудіо касета, диск), таблиці, роздавальні навчальні картки, схеми, ілюстрації, малюнки, об’єкти навколишнього середовища, записи на дошці, ТЗН, тощо. Аналіз уроку української мови. Урок був проведений 22.10.10 р. в 4-А класі, вчителем Гусак. Галиною Миколаївною, п’ятим уроком за розкладом Вчителем була чітко поставлена мета уроку – ознайомити дітей зі значенням слів у тексті, виховати в учнів любов до знань, розвинути їхню увагу і пам'ять. Вчителька розпочала урок з показу ілюстрацій слів, з яких потрібно. було скласти невеличку розповідь. Діти допомагали вчительці в цьому. Потім діти на місці пропущених слів у тексті вставляли свої слова, їм це дуже подобалось і учні з захопленням виконували таке завдання. Під час подальшої роботи вчитель звернув увагу на вправу з. підручника, яку учні зачитували, кожен по реченню. Українська мова та література. Проекти. Обдарова дитина Технологічна картка аналізу уроку української мови. Технологічна картка аналізу уроку математики. Технологічна карта аналізу уроку читання. Подано авторський зразок самоаналізу уроку української мови Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 114 оцінок. Автор: Сидоренко Любов Олексіївна Посада: учитель української мови та літератури. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК». Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua. Підготовка до аналізу уроку. Аналіз уроку має бути об’єктивним, науковим, оптимальним і грамотним, повинен відображати правильно урок, як системний процес з’ясовуючи найважливіші причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати переваги і недоліки у зв’язку з. 11 формально-алгоритмічних форм частин мови, формування прийомів евристичного мислення, що визначає мовленнєву культуру учня; • робота з розвитку орфографічної та пунктуаційної грамотності; • ефективність використання наочності, у тому числі ТЗН, комп'ютерної техніки; • вироблення, враховуючи вікові особливості, в учнів навичок правопису, орфографічних навичок, формування сталого інтересу до вивчення рідної мови


зразок аналізу уроку української мови і літератури

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

рамки для тексту в українському стилі