картинки з української мови та літератури тема мотивація діяльності вчителія на уроці

Мотивація - система спонукань які зумовлюють активність організму і визначають її спрямованість. Починаючи викладати українську мову та літературу, я ставила перед собою питання: як зробити урок не лише пізнавальним, інформативним, але й підтримувати у дітей зацікавленість предметом, бажання вчитися, зробити урок цікавим, підвищити у школярів мотивацію до навчання?

Шукаючи відповідь на це питання, я дійшла висновку, що зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення теми, можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використання таких форм, методів навчання, які збуджують пізнавальни. 1 слайд. Описание слайда: Формування навчальної мотивації на уроках української мови і літератури. 2 слайд. Описание слайда: Перед сучасним учителем стоїть завдання задіяння в навчанні таких ресурсів, які пробуджуватимуть і підтримуватимуть у учнів інтерес до пізнання нового. У цих умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент освіти. Від мотивації школяра залежить його успішність, глибина й міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя. 3 слайд. Описание слайда: Чим більше навчальне завдання дозволяє дитині почуватися компетентною та ефективною, тим. «Мотивація навчальної діяльності учнів як важливий фактор формування мовно-літературних компетентностей гімназистів». Плитяк Оксана Ярославівна, вчитель української мови. та літератури. Повноцінними є тільки ті знання, Які дитина здобула власною активністю. Йоганн Песталоцці. Українська мова та література – це не лише навчальні предмети, а й засіб пізнання світу, вивчення інших предметів, комунікації, сприйняття досвіду, культури рідного народу та людства вцілому На уроках української мови та літератури формуються такі предметні компетентності, як мовленнєва, мовна, соціокультурна, діяльнісна, літературна, комунікативна. Надпредметна – комунікативна компетентність. На уроках української мови та літератури формуються такі предметні компетентності, як мовленнєва, мовна, соціокультурна, діяльнісна, літературна, комунікативна. Надпредметна – комунікативна компетентність. Саме тому мотивація на уроках української мови та літератури – це потреби, інтереси, прагнення, емоції, переконання, ідеали, установки, які спонукають учня до діяльності. Мотивація сприяє появі в учнів навчальної ініціативи й любові до предмета, спонукає їх діяти з максимальною енергією в різних навчальних ситуаціях Після визначення теми і мети уроку учитель має перейти до мотиваційного моменту, на цьому етапі пропонуємо дати відповідь на наступні питання: Навіщо мені це знати? Картинки из презентации «Портфоліо вчителя української мови та літератури Фснко Вікторії Вікторівни» к уроку педагогики на тему «Учитель». Автор: Великолепный. Чтобы познакомиться с картинкой полного размера, нажмите на её эскиз. Чтобы можно было использовать все картинки для урока педагогики, скачайте быстро презентацию «Портфоліо вчителя української мови та літератури Фснко Вікторії Вікторівни.ppt» со всеми картинками в zip-архиве размером 13886 КБ. Скачать презентацию. Портфоліо вчителя української мови та літератури Фснко Вікторії Вікторівни. содержание презентации «Портфоліо вчителя ук. Проблема розвитку мотивації навчання в останній час стає все більш актуальною. Реформа, неперервність сучасної освіти вимагають від вчителя самостійного підвищення свого професійного та культурного рівня, здатності ставити й вирішувати задачі самовдосконалення та саморозвитку. Презентація на урок НУШ скачати. Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури. Л. Ланцути. Тема. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках словесності Використана на уроці гра урізноманітнює види діяльності, у гармонійному поєднанні з іншими методичними формами сприяє глибшому засвоєнню знань, індивідуалізації навчання, визначенню й виявленню особистих інтересів учнів, рівня сформованості у них необхідних умінь та навичок. Доречною виступає гра і як форма контролю знань дитини, оскільки дає можливість оцінити роботу всього класу, зняти з дітей напруження, уникнути страху, властивого для контролю робіт Вчитель української мови та літератури. Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя. Рік, факультет: Спеціальність – вчитель української мови та літератури. Кваліфікація – спеціаліст І категорії. Місце роботи – Вільшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Застосування інтерактивних методів і форм особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови та літератури Застосування інтерактивних методів і форм особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови та літератури. № слайда 6. Описание слайда: № слайда 7. Описание слайда: Хоча кожен вчитель - господар своєї праці, я хочу поділитися своїм власним доробком інтерактивних методів і форм роботи на особистісно зорієнтованому уроці № слайда 8. Описание слайда Презентація на тему: Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Мусатанової Наталії Степанівни. Завантажити презентацію. Отримати код З успіхом застосовую на уроці: Нестандартні розминки Міні-тренінги Сенкан Твори-перевтілення, есе Кросворди, ребуси Лінгвістичні казки Мультимедійні презентації Вікторини, ігри, КВК. Слайд 20. Слайд 21. На початковому етапі розвитку творчих здібностей ефективним засобом є ознайомлення учнів з "творчою лабораторією" письменників (І. Франка,. Стефаника Симоненка). учитель української мови та літератури. «спеціаліст вищої категорії». тел. (067)4313194. м. Вінниця. 2015. Автор-упорядник Левицька Лариса Василівна, учитель української мови та літератури закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради». Левицька Лариса Василівна «Впровадження інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури». Методичний посібник – Вінниця: 2015. 112. Рецензенти. - висвітлювати результати діяльності на уроці учнів, а не вчителя. Вивчаємо українську мову та літературу. Вивчаємо українську мову та літературу ПЛЮС книжковий додаток. Вивчаємо українську мову та літературу Залежно від змісту уроку вчитель організує певний етап навчальної діяльності і формує відповідну мотивацію Забезпечення вчителем різних видів мотивації на всіх етапах уроку сприяє внутрішньому зв’язку між частинами уроку, допомагає логічно і послідовно переходити від одного виду діяльності до іншого, збагачує пам’ять, і, отже, вчителю слід ретельно продумувати розвивальні та виховні задачі уроку, які пов’язані з мотивацією діяльності школярів, бо від правильного вибору стратегії і тактики навчання залежить повноцінне засвоєння знань і всебічний розвиток. Основними завданнями сучасного уроку є: - відповідність навчального матеріалу з української мови та літератури вимогам науковості, оптимальності, єдності навчання і виховання, зв’язку з життям; - реалізація комплексної мети уроку: навчальної, виховної та розливальної; - урахування вікових особливостей учнів та їх пізнавальних можливостей, інтересів і запитів. Я пропоную модель діяльності вчителя з розвитку творчих здібностей школярів на уроках української мови і літератури, яку створила у тісній співпраці із колегою Василенко Як я практично розвиваю творчі здібності дітей. 1. Підхоплюю думки учнів та оцінюю їх тут же, підкреслюючи їхню оригінальність. Основними завданнями сучасного уроку є: - відповідність навчального матеріалу з української мови та літератури вимогам науковості, оптимальності, єдності навчання і виховання, зв’язку з життям; - реалізація комплексної мети уроку: навчальної, виховної та розливальної; - урахування вікових особливостей учнів та їх пізнавальних можливостей, інтересів і запитів. Я пропоную модель діяльності вчителя з розвитку творчих здібностей школярів на уроках української мови і літератури, яку створила у тісній співпраці із колегою Василенко Як я практично розвиваю творчі здібності дітей. 1. Підхоплюю думки учнів та оцінюю їх тут же, підкреслюючи їхню оригінальність. Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури……7. Основні переваги інтерактивних технологій навчання….11. 2.2. Основні недоліки інтерактивних технологій….12 на уроках мови та літератури і на яких етапах? Їх можна впроваджувати на уроках від мотиваційного до рефлекційного рівня. У програмі POWER POINT, яка використовується для унаочнення, як ТЗН, можна створювати презентації Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) і діяльності учня або колективу учнів (учіння) і має двобічний характер, тобто неможливий без їхньої дидак тичної єдності. В учінні поєднуються когнітивні здібності та мотиваційні установки. У статті з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що в сучасній початковій школі існує безліч труднощів, серед яких можна виділити одну з найважливіших - проблему низької навчальної мотивації. Вона є важливою не тільки для кожного вчителя, але й для учнів та їх батьків, тому що є однією з головних складових умов успішного навчання. Урок- це джерело загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції Я вважаю, що майбутнє на уроках української мови та літератури за інноваційними технологіями. Тому від самого початку своєї педагогічної діяльність мене зацікавила проблема інтерактивних засобів навчання та їх результативність на уроках словесності. Саме це і зумовило вибір моєї проблемно-методичної теми ü Сприянні позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; ü Дозволить гарантувати досягнення певного стандарту освіти; ü Забезпечити особистісно орієнтовану модель навчання З досвіду роботи вчителя української мови та літератури Автор: Гончарова Оксана Петрівна, вчитель російської мови та літератури МБОУ «ЗОШ імені Карла Маркса», р. Почеп Брянської області. Опис матеріалу: у статті представлено досвід роботи з проблеми розвитку мотивації до навчання; сподіваюсь, що даний матеріал буде корисним вчителям, які працюють у 5-11 класах. Розвиток мотивації до навчання на уроках російської мови. Для вчителів української мови та літератури, керівників шкільних методичних об’єднань. Зміст. 1. Вступ На уроках літератури нові технології навчання спрямовані на розвиток таких здібностей, як-от: здатність бачити проблеми, виявляти суперечності, висувати гіпотези, оригінальні ідеї, аналізувати, інтегрувати, трансформувати та синтезувати інформацію, здійснювати пошук, дослідницьку роботу. Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів 5 – 6 класів на уроках української мови через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті Тому вчитель має спрямувати всі свої творчі зусилля на створення системи активних методів навчання, що будуть спрямовані на активізацію мотивації учнів до навчання та їх пізнавальної діяльності Інтелектуальні ігри на уроках української мови та літератури Упорядник.Ю.Голобородько. – Х.: Вид. група «Основа», 2006.


картинки з української мови та літератури тема мотивація діяльності вчителія на уроці

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

захист звітності до держаної податкової служби україни

безкоштовно коди активації для avast