методи організації діяльності школярів. реферат
Комплексне дослідження методики організації різнопланової діяльності школярів і її складових: педагогічна вимога, громадська думка, методи вправ і привчання. Обґрунтування необхідності створення виховуючих ситуацій і оцінка методів їх прогнозування Банк рефератов содержит более 364 тысяч рефератов, курсовых и дипломных работ, шпаргалок и докладов по различным дисциплинам: истории, психологии, экономике, менеджменту, философии, праву, экологии. А также изложения, сочинения по литературе, отчеты по практике, топики по английскому. Полнотекстовый поиск. Ланкова формапередбачає організацію навчальної діяльності постійних групучнів, які разом планують навчальну діяльність, сприймають та осмислюють інформацію, обговорюють, здійснюють взаємоконтроль. Усі учні працюють над єдиним завданням. Наприклад, при вивченні нового вчитель пояснює матеріал, а потім у групах здійснюється повторний розбір за питаннями, які запропонував учитель Парна робота.Цей спосіб організації навчальної роботи школярів різнобічно розкритий у працях.К. Дьяченка1. Він виходить з того, що учень засвоює швидко й якісно те, що відразу після засвоєння нової інформації застосовує на ділі або переказує іншому, тобто відбувається спілкування між тими, хто навчається. Наукова новизна та теоретичне значення цієї роботи полягає в тому, що: теоретично обґрунтовано суть впровадження інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес. Одним із найважливіших напрямів удосконалення навчання учнів у початкових класах є пошуки впровадження у навчально-виховний процес новітніх технологій навчання. Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі освітнього процесу має бути здобувач освіти. Інші методичні матеріали на урок Педагогіка скачати. Методи організації діяльності й формування суспільної поведінки (переконання,приклади,створення виховних ситуацій). Метод заохочення; Метод самовиховання (самозвіт,самоаналіз,самооцінка,самоконтроль) Похожие материалы. Гендерне виховання як умова оптимізації становлення особистості молодшого школяра. 12.04.2017. 600. До групи методів організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки належать методи тренування, привчання, педагогічної вимоги, ситуацій вічьного вибору, ігровий метод. Усі вони базуються на практичній діяльності вихованців. Управляти цією діяльністю педагоги можуть завдяки поділу її на складові частини - конкретні дії і вчинки, а інколи на ще менші частини - операції Організація різнопланової діяльності школярів обов'язково залучає учня до багатогранних відносин, які виникають на основі спілкування у процесі діяльності. Різні позиції учня у системі внутрішньо-колективних відносин приводять його до певних рішень, вчинків, на основі чого формуються складніші акти поведінки, риси особистості. Организация учебно-познавательной деятельности младших школьников Реферат Організація навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. Страница 1 из 2 Следующая страница. Зміст. Запровадження. 1. Особливості навчальної діяльності. 2. Організація навчально-пізнавальної діяльності. Висновки. Список використаної літератури. Методи організації діяльності. Діяльність — основа здорового способу життя, важливе джерело збагачення досвідом суспільних відносин і суспільної поведінки. Виховний процес полягає в тому, що педагог здійснює перехід від управління операціями до управління діями, а потім до управління діяльністю Організація різнопланової діяльності школярів обов'язково залучає учня до багатогранних відносин, які виникають на основі спілкування у процесі діяльності. Різні позиції учня у системі внутрішньо-колективних відносин приводять його до певних рішень, вчинків, на основі чого формуються складніші акти поведінки, риси особистості. Дослідження методів досуговой діяльності в школі. Вивчення особливостей організації позакласної роботи з молодшими школярами в канікулярний час. Планування розважально-пізнавальних заходів, ігрові тренингов, творчої діяльності 2. Методи організації досуговой діяльності молодших школярів. 2.1 Методи досуговой діяльності в школі. 2.2 Досуговая діяльність у позаурочний час. 3. Сучасні погляди на досуговую діяльність молодших школярів. Висновок. Список літератури. Введення. Дозвілля - це специфічна форма, організація вільного часу, в якому він реалізовує свої інтереси. Актуальність теми полягає в тому, що дозвілля молодших школярів дуже важливе в шкільному житті. Бесплатные Рефераты, дипломные работы, курсовые работы, доклады и т.п - скачать быстро. Поиск: Категории работ. Дипломна робота. "Організація колективної пізнавальної діяльності школярів у навчальному процесі початкової школи". Виконала: студентка На заміну методам вимоги і заборони приходять у школу методи переконання, довіря, розвитку активності І самодіяльності» [17]. Отже, головний принцип педагогічного керування позаурочною виховною діяльністю у школі-інтернаті - це інтерес до самої дитини. її довільного вибору улюбленої справи, якою у неї є бажання займатися у вільний від навчальних занять час. Як основа здорового буття діяльність є найважливішим джерелом збагачення школярів досвідом суспільних відносин і суспільної поведінки. Будь-яка діяльність складається з операцій і дій. операції - це процеси, цілі яких знаходяться не в них самих, а в тому дії, елементом якого вони є. дії - це процеси, мотиви яких знаходяться в тій діяльності, до складу якої вони входять 3. В результаті педагогічних впливів у школярів формується готовність до вибору мети і способів діяльності. Будучи ідеальним передбаченням очікуваного результату (П Анохін), мета людини є тією силою, яка визначає спосіб і характер його дій. Методи стимулювання і мотивації діяльності та поведінки школярів. Будь-яка діяльність протікає більш ефективно і дає якісні результати, якщо при цьому в особистості є сильні, яскраві, глибокі мотиви, що викликають бажання діяти активно, з повною віддачею сил, долати неминучі труднощі, несприятливі умови та інші обставини, наполегливо просуваючись до наміченої мети. З мотивацією діяльності найтіснішим чином пов'язане її стимулювання. Стимулювати - значить спонукати, давати поштовх, імпульс до думки, почуття і дії. З метою підкріплення і посилення впливу на особистість школяра тих чи інших. Главная » Реферати на українській » Педагогіка, виховання, реферат, курсова. Реферат на тему: Система позаурочної виховної діяльності шкіл-інтернатів – важлива умова формування самостійності молодших школярів. Позаурочна виховна діяльність складає органічну частину життя школи-інтернату і являє собою систему організованих і цілеспрямованих занять, які допомагають дітям успішно вчитися, виробляють у них навички суспільно корисної праці, свідому дисципліну, колективізм, сприяють моральному, розумовому, фізичному вихованню школярів, задовольняють їхні культурні запити і спрямовують активність у р. Комплексне дослідження методики організації різнопланової діяльності школярів і її складових: педагогічна вимога, громадська думка, методи вправ і привчання. Обґрунтування необхідності створення виховуючих ситуацій і оцінка методів їх прогнозування Вступ. У формуванні позитивного досвіду поведінки особистості, її переконань, ставлень до навколишньої дійсності вирішальну роль відіграє діяльність. У зв'язку з цим організація діяльності школярів розглядається у педагогіці як серцевина виховного процесу. До групи методів організації діяльності належать методи тренування, привчання, педагогічної вимоги, громадської думки, доручення, виховуючих ситуацій. 4. Методи організації діяльності. У формуванні позитивного досвіду поведінки особистості, її переконань, ставлень до навколишньої дійсності вирішальну роль відіграє діяльність. У зв'язку з цим організація діяльності школярів розглядається у педагогіці як серцевина виховного процесу. До групи методів організації діяльності належать методи тренування, привчання, педагогічної вимоги, громадської думки, доручення, виховуючих ситуацій. Усі вони базуються на практичній діяльності вихованців. Управляти цією діяльністю педагоги можуть завдяки поділу її на складові частини — конкретні дії і вчинки.
методи організації діяльності школярів. реферат
Коментарі
Дописати коментар